Reklama apartmánov na internete

Takmer každý prenajímateľ súkromného ubytovania v Chorvátsku je oboznámený so skutočnosťou, že bez reklamy apartmánov na internete len ťažko naplní sezónu, nehovoriac o ostatných mesiacoch v roku. Medzitým, existujú i doposiaľ situácie o nedostatočnej reklame apartmánov a reklame apartmánov, ktorá nie je cielená. Pod pojmom cielená reklama apartmánu sa rozumie, že Vašu klientelu nebudú tvoriť hostia z Nemecka, pokiaľ ste nepropagovali svoju reklamu na Nemeckom trhu, alebo ako to my hovorievame na google.de

Z prieskumu vyplýva, že najväčší počet klientov súkromného ubytovania podľa počtu prenocovaní a príchodov do Chorvátska, okrem Chorvátov, je z Nemecka, Slovinska, Rakúska, Česka, Talianska, Poľska a Slovenska (Ústav turizmu, 2012). My môžeme očakávať aj niektorých iných klientov, ale predovšetkým budeme mať najväčší prospech v prípade reklamy v štátoch, z ktorých do Chorvátska prichádza najviac klientov. Na základe výskumu Ústavu turizmu ako i na základe údajov Národného štatistického úradu, sme sa rozhodli ponúknuť Vám cielenú reklamu v nasledujúcich štátoch:
 

Reklama apartmánov v Nemecku a v Rakúsku

Keďže Nemci patria k najpočetnejšej klientele v Chorvátsku podľa počtu prenocovaní, veríme, že propagácia reklamy apartmánov v Nemecku je naozaj nevyhnutná, a tak Vám v Nemecku ponúkame reklamu aj na stránke Vip-Ferienwohnungen.de (Ústav turizmu, 2012). Zaujímavou informáciou je, že Nemci priemerne trávia dovolenku v Chorvátsku 7,7 dní (Ústav turizmu, 2012). Nezabúdajme na to, že Nemci sú našimi častými hosťami od Veľkej noci a zvyčajne v apríli, v máji, v júni a v septembri môžeme väčšinou na cestách zazrieť nemecké poznávacie značky. O čom to teda svedčí?

Reklama apartmánov v Slovinsku

Hneď po Nemcoch sú v počte prenocovaní v Chorvátsku častými klientmi práve Slovinci, takže propagácia reklamy apartmánov v Slovinsku je nevyhnutná a našu ponuku inzercie apartmánov v Slovinsku tvorí stránka Vip-Apartmaji.si (Ústav turizmu, 2012). Priemerný pobyt Slovinca v Chorvátsku je 6,1 dňa(Ústav turizmu, 2012). Slovinci sú naši susedia a veľmi častí návštevníci kedykoľvek, nielen počas sezóny. Najviac zo všetkého nám vyplňujú veľkonočné sviatky, Sviatok práce 01.05, pretože majú dva voľné dni, a tí, ktorí majú malé deti v predškolskom veku, väčšinou prichádzajú v septembri, a to kvôli nízkym cenám, blízkosti a nízkym teplotám.

Reklama apartmánov v Česku

Česi sú taktiež našimi vernými klientmi, ktorí naozaj Chorvátsko milujú a už rokmi zachraňujú takmer každú sezónu vďaka ich veľkému záujmu o dovolenku. Česi sú v rebríčku návštevnosti Chorvátska podľa počtu prenocovaní na štvrtom mieste, takže propagácia reklamy apartmánov v Česku sa uskutočňuje prostredníctvom internetovej stránky Vip-Apartmany.cz (Ústav turizmu, 2012). Priemerná dĺžka pobytu Čecha v Chorvátsku za rok 2012 je 7 dní (Ústav turizmu, 2012). Počas rozhovorov s prenajímateľmi sme sa dozvedeli, že Česi obľubujú dovolenku v Chorvátsku v júni a v júli, a že väčšina nájomcov na to, aby vyplnila celý jún, vynaloží veľké úsilie najmä s reklamou, ponukou nižších cien, atď.

Reklama apartmánov v Taliansku

Do roku 2011 boli Taliani zástupcami tretieho miesta v rámci počtu prenocovaní v Chorvátsku, a v roku 2012 sú už na piatom mieste (Ústav turizmu, 2012). Všetci prenajímatelia majú Talianov veľmi v láske, a to najmä majitelia reštaurácií, pretože hovoria, že sú veľmi štedrí. Medzičasom však recesia urobila svoje, a iba na nás je, aby sme oveľa výraznejšie propagovali reklamy apartmánov v Taliansku s cieľom prilákať čo najviac klientov. V Taliansku propagujeme apartmány na talianskej stránke Vip-Appartamenti.it. Predtým nám Taliani vypĺňali august, a dnes sme ich častými hostiteľmi aj v septembri a počas cirkevných sviatkov v máji a júni.

Reklama apartmánov v Poľsku

Od roku 2008 sú Poliaci súvisle na šiestom mieste v rámci počtu prenocovaní v Chorvátsku a je to jedna z mála krajín, ktorú recesia vôbec nezasiahla (Ústav turizmu, 2012). Propagáciu reklamy apartmánov v Poľsku uskutočňujeme prostredníctvom internetovej stránky Vip-Apartamenty.pl. Priemerná dĺžka pobytu Poliaka v Chorvátsku je 6,3 dňa(Ústav turizmu, 2012). V rámci poľskej klientely nejestvujú pravidlá, v ktorých mesiacoch prichádzajú na dovolenku do Chorvátska, pretože sú častými hosťami počas celej sezóny.

Reklama apartmánov na Slovensku

Hneď po Poliakoch sú častými hosťami Slováci, ktorí obľubujú dovolenku v Chorvátsku. Propagáciu reklamy apartmánov na Slovensku realizujeme prostredníctvom internetovej stránky Vip-Apartmany.sk. Priemerná dĺžka pobytu Slováka v Chorvátsku je 6,8 dňa(Ústav turizmu, 2012). Zaznamenali sme, že najčastejšie Slováci navštevujú Chorvátsko v druhej polovici júna a v prvej polovici júla.

Reklama apartmánov v Chorvátsku

Keby ste chceli vedieť celkový počet prenocovaní všetkých turistov v Chorvátsku, tak by Chorváti obsadili štvrté miesto, hneď za Nemcami, Slovincami a Rakúšanmi (Ústav turizmu, 2012). Propagácia reklamy apartmánov v Chorvátsku je pre nás najdôležitejšia, pretože peniaze, ktoré sú vyhradené pre dovolenku, zostávajú v našej krajine, ale my ste taktiež aj klienti, ktorí i na jar a jeseň trávia víkendy dovolenkou, ako i novoročné a veľkonočné sviatky, kedy tiež radi ideme ku moru, a taktiež sme krajina, ktorá má najviac voľných dní. Trošku žartu nezaškodí, a my Vás v Chorvátsku propagujeme na stránke Vip-Apartmani.hr

Ak sa Vám páči náš spôsob rozmýšľania, vyhovujú Vám podmienky reklamy, nezostáva Vám nič iné iba zadať reklamu a nasledujúcich 12 mesiacov odpovedať klientom na ich požiadavky, ktoré Vám pošlú z uvedených 7 internetových stránok!

Newsletter prihlásenie

Zadajte e-mail na zasielanie noviniek

Partner ChorvatskoApartmany.SK

Chorvátsko Apartmány